niedziela, 21 grudnia 2014

Znów obecna ...

Witam :-)

I znów nie było mnie około tydzień, i przepraszam. Robiłam porządki i ogólnie miałam nie małe zamieszanie. Ale już jestem. I zwarzywszy na to, że są ferie świąteczne ( KOOOOCHAAAAM <3 ), będę teraz pisać częściej. A teraz post..
Kilka dni temu, moi rodzice byli na zakupach i kupili czadowy fotel dmuchany (radość). Jest na prawdę fajoski i MEGA wygodny. (Kupili go w Biedronce). W następnym poście podeśle jego fotkę.
A teraz inna sprawa...
Ostatnio mam ochotę zrobić kilka składanek. Więc jeśli macie jakieś ciekawe pomysły, to piszcie. A ja postaram się jak najszybciej zrobić składankę (ale nie mini, tylko większą) z dedykacją dla Was.

DLA TYCH, KTÓRZY NIE WIEDZĄ CO TO "SKŁADANKA"

Jest to kolaż ze zdjęć zrobiony przy pomocy Painta. Każda składanka jest zrobiona na dany temat. Możecie zobaczyć kilka moich składanek w poprzednich postach. Jeśli nadal nie kumacie, przeczytajcie najstarsze posty, tam jest wytłumaczone i są wstawione składanki.

I jeszcze dwie sprawy:
1) Za chwilę biorę się za robienie składanek. Więc możecie napisać (NAJLEPIEJ DZIŚ) swoją propozycje tematu.
2) Przemyślałam tą sprawę i ... TAMTARARAAAAAAAM!!!
Założę na Facebook stronkę mojego bloga. Zrobię to dziś. W kolejnym poście napiszę nazwę ;)

Cześć
Szalonaa ;P

1 komentarz: