wtorek, 2 grudnia 2014

Wtoreczek

Hejo ;)

Dziś było całkiem fajnie. Mieliśmy zastępstwo na w-fie i zamiast ćwiczyć oglądaliśmy jakieś prezentacje multimedialne z inną klasą bo była wycieczka. W dodatku wzrosła moją nienawiść do pewnej osoby (dziewczyny) wspomnianej w poprzednim poście. Na świetlicy po lekcjach siedzialam sobie razem z Werą i chłopakami z naszej klasy wygłupiając i śmiejąc sie :D Było super. A tak z onnej beczki: Ostatnio jest bardzo zimno więc zaopatrzyłam sie w mój sprzęt:
- kurtka gruba
- czapka gruba
- szalik (komin)
- rękawiczki
- kozaki (z futerkiem ;3)
Więc mróz mi nie doskwiera. Chociaż przydałaby sie kominiarka :D bo zimno w twarz. Ok, kończe. Jakby co to w zanadżu mam składanke (mini) z Demi Lovato, Taylor Swift, czerwone włosy i kilka modowych i miłosnych ❤❤❤

Pa kochani ❤
Szalonaa ;P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz