wtorek, 2 grudnia 2014

I'm stupid :(

Witam:)
Po bardzo długiej nieobecności znów powracam. Wiem że obiecałam pisać ale z wielu powodów nie mogłam. Dużo się działo w moim życiu..
I trochę zapomniałam o blogu I znów pisze "postaram sie" chociaż wiem że nigdy nie wiadomo co się stanie, z różnych powodów mogę nie mieć możliwości napisać. Ok, to był wstęp, a teraz jak gdyby nigdy nic opiszę bardzo ogólnie co działo się podczas mojej "nieobecności". Otóż tak:
- miałam chłopaka ❤ A potem nie miałam chłopaka :(
- zyskałam największego wroga na świecie (nie chodzi o tego chłopaka)
- miałam dużo wyjazdów
- poznałam nowych ludzi
- mam kupione prezenty pod choinkę:D (częściowo)

To i tak nie wszystko ale nie pamiętam reszty. Mam info: Jeśli chcecie, piszcie w komentarzach temat "składanki" jaką chcecie, a zrobię ją, tylko że z nieco mniejszą ilością zdjęć. (Tak, składanki nadal aktualne ;) )
Nie będę Wam już niczego obiecywać bo nie wiadomo co z tego wyjdzie.
Za chwilę napisze kolejny post (opisujący dzisiejszy dzień).

PaPa
Szalonaa;P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz