poniedziałek, 8 grudnia 2014

Haaaaappyyyy...

Heja hej!

Cieszę sie że ostatnio udaje mi się pisać (w miarę regularnie) na blogu.
Jejciu, ale jestem podekscytowana, radosna.. Dlaczego? A otóż dlatego, że w środę jest wycieczka do takiego dużego "centrum handlowego", gdzie jest kino, jedzonko i duzio sklepów *.* :D Jestem dziewczyną więc bardzo się cieszę na wspólne zakupy z koleżankami :D. Potem pójdziemy do kina na film "Dzień dobry, kocham Cię" :) :) :) Mam nadzieję że będzie fajnie, albo przynajmniej fantastycznie ;) Nie mogę się doczekać tych sklepów z ciuchami. A teraz kilka składanek na cześć ciuchów ;D

Jest szansa, że wstawię swoje zdjęcie (albo nawet kilka), ale tylko pod warunkiem, że będzie dużo komentarzy na blogu..
Dobra, już kończę.

                                  Bye Bye ;)
                                  Szalonaa ;P

3 komentarze:

  1. Awww zakolanówki :3
    I te suknie też są fajne :3
    Masz ładne tło teraz i nie razie tak w oczy jak poprzednie :) Ten jasny pasek brzydko wygląda i ten chat też trochę wygląd psuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te składanki ^^
    Wiesz co? Jak będziesz mieć chwilę, to napisz recenzję z tego filmu, co? Ja na swoim też napiszę. :) Tylko nie taką krótką, tylko porządniejszą, kojarzysz? :D

    OdpowiedzUsuń