niedziela, 7 grudnia 2014

Weekendu nastał kres...

Hejo miśki ;)

Dziś ostatni dzień weekendu, skoda.. (wiem, jest taki samochód ;P).
Wróciłam jakąś godzinę temu z urodzin siostry ciotecznej ( 4 latka, słodziak ;3 ). Tort był przepyszny. Takie ciasto które smakowało jak piernik i Zielona masa pistacjowa *.* Mniam! :D
A teraz kilka faktów. Jak już za pewne wiecie:
- zmieniłam tło na blogu
- dodałam płatki śniegu
- nagłówek jest w trakcie zmiany (nie miałam czasu więc nie skończyłam go "robic")
- czat trochę inny
- dodałam gry :D
Fajne zmiany? Jeśli tak to piszcie śmiało w komentarzach, co Wam się podoba, a co powinnam zmienić lub dodać. Nie długo dodam też nową muzykę ;)
Niestety, muszę już konczyc, bo jest godz. 21:50. O matko! Już tak późno?! Ale się zasiedzialam :O
Wiem, że dla niektórych to nie aż tak późno, ale dla osoby która wstaje o 6-tej rano (czyli mnie), to trochę za późno.

                                 Dobranoc ;)
                                 Szalonaa ;P

PS i takie zdjęcie na koniec ;D

2 komentarze:

  1. Ogólnie to wygląd mi się podoba :3 Tylko jak już pisałam ten jasny pasek i chat psują nie co wygląd. Spróbuj może czat na pasek boczny przesunąć, hmm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za rady i jak już pisalam, gdy będę miała czas wejdę na kompa i zmienię wygląd, bo na telefonie trochę trudno. Jutro to zrobię, ok? :)

      Usuń