piątek, 12 grudnia 2014

Gdyż ponieważ aczkolwiek bowiem..

Siemcia ^°^

Zaplanowałam już sobie cały weekend. A Wy?

P L A N :
~Piątek (dziś):
Muszę odrobić lekcje (bo jest ich sporo), żeby mieć wolną sobotę.
~Sobota:
Robię wszystko! Rano wyleguje się w łóżku :D Sprzątam pokój, "siedzę" na laptopie, spędzam czas z siostrą, dzwonie do koleżanki i próbuje ją zaprosić ;) A wieczorem (około 20) oglądam jakiś fajny film. Apropo filmu, kto dziś ogląda "Muppety" na TVN 2 o 20:00 ??? :)
Niedziela:
Jadę na cały dzień do babci mojej ukochanej ❤ Która ma sklep :D i są tam słooooodyczeeee... :P Mniam!
:D :D :D
I to tyle :)
Ej, mam do Was takie pytanko. Wpadłam na pomysł, żeby założyć na facebooku strone mojego bloga. Czy uważacie, że to dobry pomysł? :o
Piszcie ;)

                                Szalonaa ;P
PS dołączam zdjęcie mojego ulubionego cukierka (a właściwie tylko papierka, cukierek był pysznościowy) :P Tak z nudów :D

9 komentarzy:

  1. Co do tej stronki to ma razie jest bezsensu :-) poczekaj aż będziesz mieć conajmniej 150 obserwacji
    Ja niestety mam plany weekend, a wolałabym nie mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chodzi o to żeby było więcej obserwacji, chce jakoś reklamować bloga. Może to pomoże?

      Usuń
    2. Jaki ładne tło :D
      Nie pogniewasz, że umieściłam u mnie na blogu link do Twojego bloga? :)
      http://swiatwedlugkasi.blogspot.com/2014/12/snow-is-falling.html

      Usuń
    3. Nie, spoko, Nawet dziękuje ;)

      Usuń
  2. Ja jakos weekend bede miec spontaniczny
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie? Ja dzis zalozylam stronę na fb swojego bloga.
    Zapraszam, KataGole :D
    W razie co, pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka :-)
    Ale śliczny wygląd bloga :-*
    Nie wiedziałam, że dzisiaj lecą Muppety. Nie oglądałam więc jeśli nie zapomnę z pewnością obejrzę ;-)
    Co do stronki, ja tż mam, chodź blog niedawno założyłam :-)

    Zapraszam na mojego bloga
    itsmylife-dontyouforget.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz post trochę chaotycznie, co nie wygląda dobrze, postaraj się dodawać mniej minek. To z pewnością da lepszy efekt.
    Ładne tło :)

    http://life-is-brutal-now.blogspot.com/
    http://life-adventure-baby.blogspot.com/ (zapraszam do przeczytania Prologu)

    OdpowiedzUsuń