piątek, 26 grudnia 2014

Taka już jestem...

Ho Ho Ho !

Wiem, znów zawiodłam Wasze zaufanie (chodzi jest Was mało). Ale taka już jestem. Najpierw coś obiecuje a potem tego nie robie..
Słuchajcie, mam kilka faktów:

1) Nie pisałam bo są święta i ciągle gdzieś jeździłam. A teraz pisze bo (...)

2) (...) jestem chora, przykuta do łóżka :(

3) Nareszcie spadł śnieg (przynajmniej u mnie)

4) Pod choinkę dostałam grę "The Sims 3" i zestaw karaoke. Jeszcze tego samego dnia (a właściwie około godziny 21) śpiewałam tak że zdarłam gardło i pewnie obudziłam sąsiadów ;D

5) Jest godzina 22 (prawie), a ja leżę w łóżku usiłując zasnąć

6) Już kończę tego posta, ale zaraz (albo jutro) napiszę kolejnego ;)

                           Hej-Ho Dobranoc      

                           Szalonaa ;P  

2 komentarze: