piątek, 31 października 2014

Halloween :D

Cześć !

Dziś jest Halloween, więc " CUKIEREK ALBO PSIKUS !!! " ;D i wesołego, strasznego Halloween ;)
Miałyśmy z Gabi pomysł, żeby u mnie dziś nocowała. Byłoby fajnie, ale jak wiadomo jutro święto i rodzice się nie zgadzają. Ale nie szkodzi, w sumie to się z nimi zgadzam. Rano byłoby zamieszanie, szykowalibyśmy się, jechali na cmentarz a Gabi nie wiedziałaby co zrobić i w ogóle. Myślę, że jeszcze będzie okazja, żeby u mnie nocowała. Ok, koniec tego tematu.
Jutro będę cały dzień w drodze. Na cmentarz, jeden, drugi, trzeci, potem mamy jechać do babci, na obiad itp. Mam tam też zobaczyć pieska, pekińczyka i powiedzieć, czy bym go chciała :)
A tak na marginesie to: Kocham patrzeć na cmentarz, gdy mnóstwo zniczy świeci się rozświetlając mrok :) Wygląda to przepięknie :) A teraz kilka fotek związanych z Halloween:






Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój Halloweenowo-zwyczajny post :D
 
Do zobaczenia

Szalonaa ;P

1 komentarz: