piątek, 5 września 2014

Weekendzik B)

No hej ziomki B)

 
Nareszcie koniec pierwszego tygodnia szkoły. Ufffffff... ;D
Mam zamiar wybrać się z Werką na rolki (: Ale nie wiem czy mi się uda, bo miałam jechać na zakupy w weekend :/ Nie ważne :)
Dziś postanowiłam pokazać Wam moje "dzieło" :D 
 
Taki tam klucz wiolinowy :-)
Ładny ? :o
 
Mam nadzieję, że się podoba. Będę wstawiać takie rzeczy, a wy możecie komentować (chciałabym żebyście to robili) :)  Ostatnio pracuję też nad takim "bardzo mini" komiksikiem, który jest trochę śmieszny. Zrobię kilka takich komiksów i wstawie na bloga. Jak chcecie to piszcie w komentarzach tematy tych komiksów :D To jest coś takiego, że np. jakaś dziewczynka sobie idzie z jajkiem w ręku i nagle się potyka i z jajka się robi jajecznica :P OK, kończę. Zadzwonię do Wery, może dziś wyjdzie ze mną na rolki :) Pa :)
 
Szalonaa ;P


2 komentarze: