piątek, 12 września 2014

Przeprosinki :'(

Dzień doberek ;)



Chciałam serdecznie przeprosić wszystkich czytających, za moją kilkudniową "nieobecność". Miałam sporo lekcji, jakieś wyjazdy i wiele innych. Nawet nie miałam czasu "wejść" na kompa :( :/ Ale już jestem i przynajmniej postaram się regularnie pisać posty :) Dzisiejszy post nie będzie należał do tych krótkich rozpiszę się, a co :D Chciałam powiedzieć (napisać) że bardzo bym chciała, żeby ludzie się udzielali, pisali komentarze i np. czatowali na moim blogu. Jedna osoba już (dopiero) skomentowała :D Nie długo znów wstawie jakieś fajne zdjątka ;) przede wszystkim moich rysunków, może wtedy będziecie komentować :) Możecie pisać prośby, na przykład żebym powiedziała cos o sobie, albo wstawiła swoje zdjęcie czy coś :) Heh :D A tak z innej beczki to jutro do mnie przyjeżdża moja ukochana siostrunia, Kaśka. Która tak jak ja, lubi się wygłupiać. Będzie się działo ;D. Kasia mieszka w Warszawie, więc żadko się widzimy. Przyjeżdża gdzieś tak raz na miesiąc, na kilka dni do swojej babci, która jest moją ciocią i sąsiadką ;P I przychodzi do mnie, zawsze mamy ciekawe przygody, obie sie nawzajem rozśmieszamy i jest super :D

I takie zdjęcie na koniec O.O

PS na prawdę lubię się wygłupiać i śmiać ;D

Szalonaa ;P

4 komentarze:

  1. Wiesz Olcia, żeby ktoś tu wchodził, obserwował i komentował, to trzeba trochę bloga 'rozpowszechnić', odwiedzać inne blogi i zostawiać link czy coś :p
    Dodaj te komiksiki ;)

    OdpowiedzUsuń