poniedziałek, 3 listopada 2014

Tatoos *.*

Hej :)

Dziś opowiem o moich "Tatoos". Otóż robię sobie (długopisem, flamastrem itp.) tatuaże na nadgarstku, prawie codziennie. Zrobiłam ich już sporo, ale przed zmyciem, nie wszystkie sfotografowałam. Te, którym zrobiłam zdjęcie, wstawiłam:

Ten zrobiłam dziś (a ta "plama" pomarańczowa to flamaster (żeby nie było))



Ten jest niewyraźny, bo trochę się zmył :/
Podobają się ? Będę wstawiać takich więcej :)

PS teraz nie mam internetu na telefonie, pisze posty i wgl. na laptopie. Ale nie zawsze mam czas wejść na laptopa i pisać. A telefon mam zawsze przy sobie. Więc: UWAGA! od 15 listopada będę miała internet na telefonie i będę pisać posty codziennie :)

Bye Bye :)
 
Szalonaa ;P

1 komentarz:

  1. Mam na swoim telefonie ze dwa zdjęcia takich twoich 'Tattos'-ów xd Mogę ci przesłać jak chcesz :p I tak, możesz takie czasem wrzucać.
    Ps. Wciąż czekam na tą składankę zdjęć z końmi (dla mojej sis ;))

    OdpowiedzUsuń